Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

5 Ocak 2013

Sen hiç çaresiz kaldın mı ?
Sanada koydu mu deli gibi severken bırakıp gitmek ?
Canın yandı mı seninde onun gözlerine her baktığında ?
Bütün hüzünlü şarkılar acıttı mı canını benim gibi ?
Hiç yarışa girdi mi göz yaşların ve yağmurlar ?
Sen ağlarken düştü mü gözünden anılar damla damla ?
Bitti! unuttum işte! deyipte canın yandı mı adını her işittiğinde ?
Sende kimi görsen bana benzettin mi?
Benim herkesi sana benzettiğim gibi ?
Her telefon çalışında ümitlendin mi keşke o olsa diye ?
Sende çıldırdın mı başkasıyla birlikte olduğum saçmalığını düşündükçe?
Bekledin mi bir defa dahi olsa seni seviyorum kelimesini ?
İnandın mı senin değil ellerin olduğuma ?
Yüreğindeki yaraya tuz basmak nedir bilir misin sen?
Yazıklar olsun bana diye kendini suçladın mı benim için ?
Kahrettin mi gecelere onu beni vermediği için?
Yanlızlıkla başbaşa kaldın mı sende?
Sen nerden bileceksin ki yanlızlık nedir?

0 Comments: